Wandelpauze. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Henny en Leo Voogt - WaarBenJij.nu Wandelpauze. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Henny en Leo Voogt - WaarBenJij.nu

Wandelpauze.

Door: hennyenleo

Blijf op de hoogte en volg Henny en Leo

26 Oktober 2011 | Nederland, Utrecht

In onze caravan op een SVR-camping in Overijssel willen wij nog een bericht via de weblog aan onze volgers sturen.
Langzaam begint het leven na Santiago de Compostela weer een beetje in huis te wennen. We bezoeken oma regelmatig, die ons ook lang heeft moeten missen en wij haar. Dat voelt weer goed.
Henny's voet gaat nu weer goed, maar het blijft voorlopig een puntje van aandacht. Daarom gaan wij nu wandelingen maken om te zien of de voet weer goed aanvoelt.
Terugblik: Na het stoppen met wandelen zijn wij in Frankrijk op een camping gebleven om uit te rusten en te genieten van het mooie land(schap) en de heerlijke temperatuur.
Uiteindelijk zijn wij al over de helft van de wandeling naar Santiago; dat is wel 1293 km.
Resumé:
60 wandeldagen, 8 rustdagen,
3 extra rustdagen(doktersbezoek e.d.)
9 regenachtige dagen, waarvan 4 met veel neerslag.
De hoogste berg: 1307 mtr. in de Aubrac.
Nog te lopen: 1369 km naar SdC en dan nog 86 km naar Cap Finisterra.(Het einde van de wereld.)
Als alles goed gaat zijn wij van plan om in 2012 verder te gaan om het pad af te maken/uit te lopen.
Wij zullen onze belevenissen dan weer in onze weblog schrijven. Wij bedanken iedereen voor alle mooie woorden en medeleven tijdens onze wandeltocht.
Tot dan, Henny en Leo.

• 27 Oktober 2011 - 10:44

Luc:

Onvoorstelbaar zeg wat een afstand jullie afgelegd hebben. Ik vind het razend knap. Gelukkig kunnen jullie volgend jaar met dit mooie avontuur verder gaan. Ik kijk nu al uit naar de verslagen. Ben benieuwd Henny hoe het nu is om weer thuis te zijn en niet meer naar schol te hoeven. Groetjes,
    Luc.

• 27 Oktober 2011 - 15:03

Martijn:

Als je het zo leest, hebben jullie echt wel een heel eind gelopen!! Petje af hoor.
    En nu op hoogte stage in Ommen! Die omgeving is berucht om de grote hoogte verschillen!!!
    Geniet ervan hoor daarzo!!
    Hier op school rent iedereen weer in TGV snelheid door. (en dan moeten Sint en Kerst nog komen.........) Ik mis je rustige kijk op de dingen wel hoor Henny!

Groetjes,
    Martijn

• 27 Oktober 2011 - 16:42

Brigitta:

Wat een prestatie hebben jullie geleverd, super hoor!
    Heerlijk om je moeder dan weer te zien he Henny:)
    Hoop van harte dat het verder goed blijft gaan met je voet, forceer het maar niet, anders blijft het misschien zeuren.
    In 2012 weer verder .. ieder zijn deel ... jullie lopen , ik lees mee!!

Liefs Brigitta ( wij hebben nu gezellig alg ouderavond)

• 27 Oktober 2011 - 19:44

Aaltje Westen:

Lieve Henny en Leo, dank voor het mooie reisverslag. Liefs van Alice.