We gaan onze wandeling vervolgen. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Henny en Leo Voogt - WaarBenJij.nu We gaan onze wandeling vervolgen. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Henny en Leo Voogt - WaarBenJij.nu

We gaan onze wandeling vervolgen.

Door: hennyenleo

Blijf op de hoogte en volg Henny en Leo

19 April 2012 | Nederland, Utrecht

Beste volgers van onze wandeling naar Santiago de Compostela en dan nog even naar Cap Finistère.(einde van de wereld)

Op woensdag 25 april hopen wij onze wandeling te vervolgen, waar wij vorig jaar noodgedwongen moesten stoppen.
Als voorbereiding hebben wij een aantal etappes gelopen van het Utrecht-pad met afstanden te vergelijken met die wij straks gaan lopen.
Wij hopen op een fijne tijd met mooie wandelingen/wandeldagen en willen onze volgers in onze weblog laten meegenieten.

• 19 April 2012 - 19:29

Marleen En Rogier :

Heel veel plezier en natuurlijk veel succes!!
    En nu niet weer eerder terugkomen hè!
    Liefs Marleen en Rogier

• 19 April 2012 - 19:49

Veronica Jordan:

All the best Tante Henny en Oom Leo! I'll be looking for your updates. Have fun!
    You need to come hiking with me in Canada :)
    Love,
    Veronica

• 19 April 2012 - 20:30

Brigitta:

Super dat jullie weer op pad gaan!
    Veel plezier met de voorbereidingen en een goede start gewenst!!
    Zet hem op.

groetjes Brigitta

• 20 April 2012 - 08:43

Edith & Oscar:

Nogmaals heel veel succes, mooi weer en goede trip toegewenst. Wij gaan jullie volgen, hoop dat jullie "B&B" en de catering weer goed zal bevallen!!! We houden contact. Groet ook voor PiDi,

• 20 April 2012 - 18:59

Tessa:

Heel veel plezier! Op voor weer een heleboel mooie momenten onderweg!!
    Groeten, Tessa

• 21 April 2012 - 08:30

Rob En Gerda:

super goede wandeling!! GENIETEN :-))

• 21 April 2012 - 14:20

Pim En Teuna:

Wij wensen jullie goeie wandelingen naar Santiago en Cap Finistère
    Weer genieten van al het moois dat jullie tegenkomen!
    We blijven jullie volgen..

Succes en veel wandelgenoegen!
    Hartelijke groet ook aan DiPi

• 22 April 2012 - 14:39

Alice Westen:

Moedig! Veel succes; blijf jullie volgen. Liefs van Alice.

• 22 April 2012 - 15:53

Wilma En Petyer:

Wij wensen jullie heel veel sterkte op jullie reis naar Santiago en het eoinde van de wereld. Hopelijk gaat het deze keer zonder ongemakken. Groeten aan Dien en Piet. Veel plezier en succes met z'n allen.

Wilma en Peter

• 23 April 2012 - 18:09

Martijn:

Ik weet zeker dat het jullie nu gaat lukken! Heel veel plezier en succes toegewenst! Ik ben benieuwd naar de (eerste) foto's!!!