Santiago bereikt !! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Henny en Leo Voogt - WaarBenJij.nu Santiago bereikt !! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Henny en Leo Voogt - WaarBenJij.nu

Santiago bereikt !!

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Henny en Leo

02 Juli 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

We laten een ieder hierdoor weten dat we op zondag 1 juli om 12.00 uur op het plein van de cathedraal van Santiago de Compostella zijn aangekomen. Na het bezoeken van de cathedraal en het ophalen van onze verdiende credential hebben we samen met Dien en Piet onder het genot van een wijntje gevierd dat de finish is bereikt. Op maandag 2 juli zijn we naar Muxia en Finisterra geweest om te kijken naar "het einde van de wereld".
Een laatste verslag met foto's gaan we vanuit huis regelen. Een ieder bedankt voor de belangstelling en reakties en tot ziens. Henny, Dien en Piet, Leo.

• 03 Juli 2012 - 20:46

Fons:

Gefeliciteerd en we hopen jullie gauw weer thuis te zien !

• 03 Juli 2012 - 20:50

Veronica:

Congratulations!! You did it! Sooooo happy for you. That's quite an accomplishment \O/ :)

• 03 Juli 2012 - 20:52

Gerald En Marieke:

Henny en Leo,

Gefeliciteerd met het uitlopen van de tocht. Geniet nog even na van deze bijzondere ervaring en tot snel in Nederland.

Groet, Gerald en Marieke

• 03 Juli 2012 - 20:59

Jan En Hennie:

Gefeliciteerd en tot ziens in Woudenberg.

• 03 Juli 2012 - 21:30

Paula:

Helemaal top!! Van harte gefeliciteerd.

• 03 Juli 2012 - 22:07

Martijn:

Geweldig hoor! Doorgezet en de verdiende finish bereikt! Bedankt voor de leuke verhalen en foto's! Ik ben benieuwd naar de laatste foto's! Ik neem aan dat jullie wel een wedstrijdje hebben gedaan wie er het eerste was??
    Fijne terugreis. Wij zijn in onze laatste week bezig. Veel gesjouw, gesop en geregel. (je kent t wel,haha!)
    Groetjes
    Martijn

• 04 Juli 2012 - 03:14

Betty:

Van harte gefeliciteerd. Wat fijn dat jullie beiden het gehaald hebben. Ik kijk
    nu al uit naar de foto's etc.

• 04 Juli 2012 - 04:53

Manon:

Geweldig!
    Henny gefeliciteerd met de verjaardag. Nu kan je uitrusten van de lange reis en nagenieten van jullie prestatie.

• 04 Juli 2012 - 05:50

Lucy Heslenfeld:

Hoi Leo en Henny,

Wat goed! Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Geniet er van!

• 04 Juli 2012 - 08:25

Gerda Vd Brink:

SUPER Gefeliciteerd. Echt een mijlpaal!!! wat een mooi verhalen, we hebben ervan genoten.

• 04 Juli 2012 - 12:01

Conny Hemelaar:

Geweldig, gefeliciteerd

• 04 Juli 2012 - 19:10

Map En Jan:

Nogmaals fantastisch!
    We zien jullie graag weer verschijnen. Goeie reis terug!

• 04 Juli 2012 - 19:43

Alette:

Wat mooi en knap dat jullie je wandel doel hebben bereikt!

• 05 Juli 2012 - 06:33

Alice Westen:

Gefeliciteerd met deze prachtige prestatie. Jullie zijn toch nog wel snel Spanje doorgelopen. Goede reis terug.

• 05 Juli 2012 - 08:35

Fred En Lia:

Wij doen het jullie niet na!!!!

gefeliciteerd wat een heerlijk gevoel moet dat hebben gegeven.

groetjes en gauw tot ziens in Woudenberg.

Waarheen gaat de wandelreis nu????

liefs fred en lia

• 05 Juli 2012 - 11:56

Pim En Teuna:

Gefeliciteerd! Wat een prestatie en gelukkig is alles nu zonder "pijntjes" gegaan. Geniet ervan en we horen de verhalen wel.

groetjes
    Pim en Teuna

• 05 Juli 2012 - 13:01

Sierd Smit:

gefeliciteerd! we spreken elkaar vast wel weer. misschien langs het voetbalveld bij het g-team.

• 08 Juli 2012 - 12:50

Hennie Schepers:

Wat gewedig dat jullie in Santiago zijn aangkomen.We vonden het heel leuk om op deze manier met jullie "mee te reizen''!We zijn beniewd hoe de aankomst is geweest.

Hartelijke groet Hennie

• 08 Juli 2012 - 14:06

Yes!!!:

Wat stoere schoonouders heb ik? he? ben ik heel trots op jullie! top prestatie! super goed gedaan!!!!!
    love,
    S,S en M

• 09 Juli 2012 - 18:38

Rita Wassink:

Mooi gedaan hoor en ik wens jullie een goede thuiskomst. Groet Rita.