De laatste lootjes van de voorbereiding. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Henny en Leo Voogt - WaarBenJij.nu De laatste lootjes van de voorbereiding. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Henny en Leo Voogt - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes van de voorbereiding.

Door: hennyenleo

Blijf op de hoogte en volg Henny en Leo

20 Juni 2011 | Nederland, Utrecht

Onze voorbereidingen zijn in volle gang.
De laatste 2 weken van Henny op school vragen nog haar volledige aandacht.
De inhoud voor onze rugzakken wordt langzamerhand bij elkaar gelegd.
Wij zorgen dat wij alleen het hoognodige meenemen. De weegschaal zal ons daarbij zeker helpen!!

  • 21 Juni 2011 - 18:41

    Piet:

    De spanning stijgt!

  • 25 Juni 2011 - 12:37

    Brigitta:

    Leuk hoor Henny, ik ga je volgen!
    Probeer van je laatste weekeje te genieten, laat het maar allemaal over je komen :)
    Ik zie je woensdag!

    fijn weekend , groetjes Brigitta

    ps hebben jullie al een idee hoe laat jullie vertrekken??

  • 04 Juli 2011 - 08:55

    Lucy Heslenfeld:

    Ha Henny en Leo,
    Ik was al benieuwd of ik jullie kon volgen de komende maanden. Ik ben zeker benieuwd naar jullie belevenissen.
    Afgelopen week is er in de voorbereidingen weer een 'hobbeltje' genomen: heb je (toch wel) genoten van je afscheid op school Henny? Je bent ongetwijfeld in het zonnetje gezet door iedereen die je een warm hart toedraagt. Hou dat bij je als je de komende maanden een keer in een dipje (of in een regenbui) zit...!
    Ik wens jullie een fantastische reis toe met mooie ontmoetingen en prachtige ervaringen die je de rest van je leven niet meer zult vergeten. Doe voorzichtig en GENIET ERVAN!
    Tot ziens ergens in ..... november??

    Hartelijke groet, Lucy

  • 05 Juli 2011 - 15:27

    Francis@boschker.net:

    Hoi Leo en Henny,
    Heel veel wandelplezier de komende tijd en geniet ook vooral van de wandeling en omgeving.
    Leuk om jullie zo te volgen.
    Groetjes Francis Boschker

  • 06 Juli 2011 - 19:03

    Hans Overdevest:

    Joke en ik wensen jullie veel wandel plezier ik ben het ooit op de fiets van plan geweest, maar door omstandigheden is het niet door gegaan.
    Wie weet gebeurd het nog eens.
    Zet hem op Henny en Leo we zijn benieuwd naar de verhalen als je terug bent

    Hartelijk Groet uit Overberg van Joke en Hans Overdevest.

  • 09 Juli 2011 - 21:12

    Paula Van Den Berg:

    Ik wens jullie een gezellige dag toe morgen, lekker eten, goed slapen en dan een goede start op maandag a.s.
    Loop maar wel een beetje door, we kunnen jullie niet zo heel lang missen!

  • 19 Juli 2011 - 21:35

    Martijn Steur:

    Hoi Henny en Leo!
    Al druk onderweg..... Ben erg benieuwd hoe het gaat en waar jullie zijn! Zet
    m op!
    Groetjes
    Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henny en Leo

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 44227

Voorgaande reizen:

25 April 2017 - 18 Mei 2017

Een korte Camino.

09 Mei 2014 - 13 Juni 2014

Op de fiets naar Santiago

11 Juli 2011 - 01 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: